zaterdag 20 augustus 2011

Wat te doen als je wacht op een baby...

De officiele due date is maandag aanstaande. Mijn vorige boefjes lieten graag op zich wachten, dus eigenlijk verwacht ik onze meid ook niet snel. Toch geeft het vanaf twee weken voor 'de' datum zo'n onrustig gevoel. wanneer? Hoe? enz. enz...

Dus wat doen we in de tussentijd?

Heeeeeeeeel veeeeel!!!!!:

Veel spelen en fietsen in en om het huis, eigenlijk vooral om het huis, maar dit koppie vond ik onweerstaanbaar.


Lekker kliederen en kleuren mengen...


Een geheel vernieuwd transportsysteem naar bed ontwikkelen...


Samen lezen...



Eindeloos lieveheersbeestjes en slakken zoeken...


Alvast aan het oefenen voor straks, en ja, Jesse speelt heel graag de baby in dit verhaal. Hij heeft ook al aangekondigd dat wanneer de baby eruit is, hij er weer in gaat. We hebben gepast en gemeten om hem ervan te overtuigen dat dat echt niet zal gaan maar hij blijft er stellig bij dat als de baby er eenmaal uit is, er WEL ruimte genoeg zal zijn voor hem.


Veel gezwommen, binnen en buiten...


Educatief gezien zeer veel vooruitgang geboekt ;-)


Lekker gelounged zoals vandaag:


En nog eentje van vandaag:


En dan nog als laatste, met grote tegenzin van mij, maar op veelvuldig verzoek... een buikfoto van twee weken geleden...

9 opmerkingen:

  1. Ja, nu wel. Dit is het een na beste na bevallen wat je had kunnen doen voor je arme ouwe zenuwachtige moeder! Wat een leuke foto's. Wat heeft die Jesse toch een stout hoofd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben even doorgestuurd door Oma. Maar ik kan wel zeggen dat zij op stel op sprong komt.
    Natuurlijk wens ik je ook een voorspoedige bevalling toe!
    Vrolijke groet uit Amsterdam-ZuidOost
    PS: Leuk blog, mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeeeej! Een blogje!! De 24e is ook een mooie datum hoor!! ;) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier iemand die via oma binnenkomst. De laatste loodjes, wat een geweldig gezin hebben jullie deze nieuwe wereldburger zal in een heel fijne groep mensen ontvangen worden en opgroeien. Succes met het begeleiden van dit grut naar volwassenheid, ik vraag me trouwens af wie nerveuzer de komst zit af te wachten Oma of jullie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kom ook via oma hier. Succes met de laatste loodjes. 11 Jaar geleden was ik gisteren (20 aug) uitgerekend. Uiteindelijk kwam oudste op 31 augustus. Dus wie weet ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto's. En praat het uit zijn hoofd hoor, geen kinderen terug in de buik, haha. Wat een idee....

    Sterkte en succes met de laatste loodjes. Ik houd je blog in de gaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel sterkte en succes!

    (en ja, ik kom ook via Zweden natuurlijk)...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lieke,

    Ik zou heel graag met jou in contact willen komen over het gastouderschap...

    Zou jij mij willen mailen?
    Wendyvanderh@hotmail.com

    Alvast bedankt.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen