dinsdag 6 december 2011

Het centrum van je universum verschuift: het ligt in je armen!

Ik blijf verbaasd over hoe alles compleet verandert met een nieuwe baby. De hele wereld op zijn kop. zo heftig, zo intens, zo mooi, alles in uitersten. Ons nieuwe meisje is vrij kalm, ik zeg vrij omdat ze gelukkig heel goed kan communiceren over wat ze wel en NIET wil, maar weer uiterst tevreden is wanneer je daar naar luistert. Ze kletst ze lacht, ze straalt en doet alles wat je van een 3 maanden oud wondertje mag verwachten en meer...

Ik weet dat ze haar debuut op internet al lang heeft gemaakt voor haar moeder daar eens aan toe komt maar bij deze presenteer ik met trots, ons lieve meisje:

5 opmerkingen:

  1. Wat een stralende foto van je drietal!

    Wat is je dochtertje al weer groot, de tijd vliegt. Geniet van de baby tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een wonder. Prachtige titel, helemaal waar. En dit meisje is een schatje.Veel geluk met haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En nu ben ik nog niet eens de eerste met een commentaar! Je kopfoto is ook subliem!Heb je mijn logje gezien?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hej, je had geblogd, dat had je helemaal niet gezegd!!

    Hele leuke header!! En ik vind vooral ook die mandarijnen errug leuk, hihihi!

    Can't wait!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die mandarijnen had ik nog niet eens gezien! lachuh

    BeantwoordenVerwijderen