donderdag 28 april 2011

update eerste kwartaal 2011 (schaam schaam)

Ach wat kan ik zeggen, ik ben niet zo'n moeder die keurig babyboekjes bijhoudt. Ik ben zelfs niet zo'n moeder die alle foto's netjes geordend per ontwikkelingsmaand in mapjes heeft (of uberhaupt per ontwikkelingmaand foto's maakt). Daarnaast vergeet ik regelmatig komische uitspraken op te schrijven die ik dan inderdaad vergeet. En hoe leuk ik bloggen ook vind (vooral bij mensen die hier heel consequent in zijn ;-) ik ga er niet vaak genoeg voor zitten. teveel obstakels (foto's op de computer zetten, draadje vinden, enz, enz, enz). Net zo'n voorbeeld is kaartjes sturen. Ik zou zo graag wat attenter zijn maar zoveel obstakels: kaartje kopen, me rot zoeken om het adres te vinden vervolgens oja een postzegel en dan de laatste stap... naar de postbus. En dan zou ik ook met verjaardagen net wat (lees: uberhaupt wat van me te laten horen!) attenter zijn als ik nou eindelijk mijn lang geplande voornemen zou uitvoeren om alle verjaardagen eens op mijn kalender (die ik sinds kort heb) te schrijven. Ik ben chaotisch en misschien volgens sommige van jullie als je dit leest een beetje lui in dat soort dingen. Maar na dit hele epistel over de zwakkere kanten van mijn karakter ;-) komt dan nu eindelijk: de update!

De afgelopen maanden zijn weer erg bewogen geweest, we hebben:


een tripje gemaakt naar oma in Zweden speciaal om haar te helpen met hout sjouwen (en daarnaast heel veel te sleeen, spelen en genieten van opa en oma ;-)

Leren fietsen zonder zijwieltjes! (eigenlijk mama opgedragen een helm te kopen en daarna gewoon weggefietst).

heel veel buitengespeeld, zie hier de grote ijsblokkenstudie ;-)

Lekker ontspannen bij Papa


Een nieuwe keuken gekregen waar natuurlijk eindeloos koekjes, cakejes en in dit geval pannenkoeken in gemaakt moeten worden

Deze pannenkoeken moeten natuurlijk worden opgegeten!

We hebben ook de nodige verjaardagen gevierd.


We hebben verlies meegemaakt.

We hebben slaapstrijd gehad...

En last but not lk least: bring out the pink, it's a girl!!!

8 opmerkingen:

  1. O Lieke wat een leuk logje!!!! Ik verwijs er wel naar in mijn blog! Ik zet hem ook op Facebook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een vrolijke verzameling!
    Zonnige groet
    PS1: ik kom langs om te lezen via http://baasbraal.wordpress.com/2011/05/01/even-tussendoor-2/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en leuke foto's!
    Ik herken heel veel in je verhaal, veel goede voornemens, maar uitvoeren ho maar! Ik moet zo nodig naar Janneke schrijven, maar het komt er niet van. Ik kom ook via haar blog.
    Een hartelijke groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jaja, herkenbaar :) heb je mijn blog gezien trouwens? Jezzandordqvist.blogspot.com ik heb laatst (20 dagen te laat maar) trouwens wel een kaart naar mijn nichtje gestuurd. Een hele grote kaart met twee grote postzegels gekocht en mijn zus gebeld voor de postcode, hahaha, ze werd zeven... Ik moest wel! Gaat t goed met productie? Ik wist het wel hoor dat t een meisje was!! Leuk! Kram van Jezz en Max

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie auto trouwens op die eerste foto. Ik moest even twee keer knipperen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Rob, Ria en Jezz, welkom hier! altijd leuk om een populaireblogmama tehebben die wat lezers mijn kant op stuurt ;-)
    Jezz: ik heb je link geprobeerd maar hij doet het niet. kun je hem nog eens sturen?

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieke: http://jezzandnordqvist.blogspot.com/
    Deze doet het bij mij.... Tot morgen!!

    BeantwoordenVerwijderen