woensdag 28 oktober 2009

Mijn bekentenissen...



Dit is de 'honest bloggers award', die heb ik van M. heb gekregen... Ik voel mij zeer vereerd!!!

Maar nu is dat ook het moment van de waarheid, want ik moet 10 dingen vertellen die maar weinig mensen weten... Even denken...

Wist u dat...
1. Ik het liefste in Amerika zou wonen (Californie ofzo ;-)
2. Ik het liefst een groot gezin heb (6 kinderen ?)
3. Ik geen hutspot lust
4. Ik op 6 verschillende scholen heb gezeten
5. Ik 3 middelbare school diploma's heb`
6. Ik een lichte chocoladeverslaving heb
7. Ik absoluut niet van sporten hou
8. Ik ooit eens een blauwe maandag heb 'gesonjabakkerd'
9. Ik vroeger heel fanatiek heb paard gereden, dressuurwedstrijen en al
10. Ik ben getrouwd met mijn beste vriend

Nou dat viel best mee... ;-)

2 opmerkingen:

  1. Hoera! :)
    Leuk! :)

    En weer een herkenbare, die nummer tien :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Liek, Hutspot? Daar wist ik niks van?? (grapje!) Ik heb net een door jou genomen foto op mijn blog gezet, eentje maar. De andere foto's zijn zonder mij er in. Ik heb de jurk aan het plafond van de gang gehangen om uit te hangen maar het heeft niet helemaal gewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen