zaterdag 4 december 2010

Laat dat heerlijke avondje maar komen...

Na zo'n heerlijk dagje als vandaag!
Door de sneeuw en gladheid konden we helaas niet naar een feestje waar we graag naartoe wilden. Maar dat is ruimschoots goedgemaakt door een heerlijk dagje in en om het huis.


We hebben met de buurkinderen eindeloos in de sneeuw gespeeld en deze 'prachtige' sneeuwman gebouwd


En, heel belangrijk: geposeerd in de sneeuw ;-)!

Toen lekker binnen warme chocola gedronken en brownie gegeten (double chocolate! mmmmmm!).


En toen... gespeeld...


en, gespeeld...

Helaas kreeg ik het laatste filmpje van onze Ikea kast die werd omgebouwd tot klimrek (eigenlijk een dagelijkse gebeurtenis ;-) niet geladen.
en, gespeeld!!!!! Nu ligt het geheel op bed en nog even en ik mag ook lekker op 1 oor. Dat is toch genieten!

4 opmerkingen:

  1. Hé leuk een nieuw logje! Wat een leuke foto's zeg! Ik ben de eerste die reageert, omdat ik het lees terwijl jullie slapen......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, je bent er nog! ;)
    Onvoorstelbaar, zo veel sneeuw! Hier helemaal niks! ;))
    Kort koppie trouwens! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lieke,
    Wat leuk dat je weer eens een logje geplaatst heb, ik vind het heel leuk om jou te volgen. Via de blog van je moeder heb ik al eens terug zitten lezen, en ik vond het erg gezellig, temeer ook omdat ik zelf ook een kleintje heb, is het toch wel erg herkenbaar. Ik heb me aangemeld als volger, omdat ik anders niet kon reageren, hopelijk werkt dat nou wel goed. Tot je volgende blog! Groetjes, Tooske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier hadden ze ook een sneeuwpop gemaakt, maar nu ligt hij al bijna plat, jammer!!

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen