woensdag 25 november 2009

Terug uit Zweden!!!

Maandag zijn we terug gekomen van 11 dagen zweden. We waren namelijk bij mijn ouders op bezoek. Het was heerlijk! Ze hebben een prachtig huis gekocht buiten de stad, midden in de natuur. Het buitenleven daar is heerlijk en daar hebben we dan van genoten! Simeon is een echt buitenkind dus hij werd op zijn wenken bediend...

Elke dag een 'tukje wannelen'...


Thuiskomen in 'eigen' zweeds huisje...


appels plukken...


Appels sjouwen...


En dan terwijl mama appeltaarten bakt (beschrijf ik in volgend logje), lekker bijkomen met zijn broertje bij het vuurtje...

3 opmerkingen:

  1. Oh wat ziet dat er heerlijk relaxed uit! Jullie hebben duidelijk genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Leuk! En waar is je appeltaart nou? ;)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Lieke, dank voor je reactie op mijn blog. Wat leuk dat onze zoontjes even oud zijn. De mijne (J.oris) is van 20 april, en jouw jongste? En wat leuk dat je de dochter bent van.. die blog volg ik ook trouw!

    Ik zet je url even in mijn lijstje, dan zie ik direct wanneer er een update is.

    Groet,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen