woensdag 9 september 2009

Dat heet geloof ik... "Writer's block"

Drie maanden geleden schreef ik mijn eerste post als enthousiast beginnend blogger. Sindsdien zijn er veel leuke dingen gebeurd om over te bloggen, maar steeds als ik over het stukje nadacht in mijn hoofd, kwam mijn perfectionistische aard boven en kreeg ik geen woord op papier... (of zullen we zeggen het digitale equivalent van papier ;-) En dan heb je natuurlijk ook nog eens nooit tijd om te bloggen (het valt me op dat ik nooit tijd heb voor dingen waar ik in kan 'falen' ;-)
Bij deze een bericht aan mijn 'enkele' trouwe volgers: ik zal proberen jullie wat te volgen te geven...

Als opwarmertje deze 2 foto's van ons uitstapje in Blijdorp om het heerlijke zomergevoel dat ik heb ervaren met jullie te delen...



5 opmerkingen:

  1. En dan zet je mij NIET bij de blogs die je volgt!! SCHANDE!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha! Goed!

    Enne...oma....niet zo schreeuwen ;o))))) hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En op wat voor tijd heb jij je computer staan?! Hier is het nu half negen 's ochtends, 10 september!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve mams,

    dat zijn niet de blogs die ik volg, maar die mij volgen dus waarom sta JII er niet bij?

    En uhm Mirjam, volgens mij klopt de tijd, het was wat laat gister ;-)

    BeantwoordenVerwijderen